Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, September 8, 2008

namaku~

salam... =)

td gi klas mandarin..
n tbe2 aku dgr lao shi (cikgu) panggil sowg dak klas 'wall E'...
adakah telingaku slh dgr?
aku pandang dayah, dayah pandang aku..
ape lagi, terburai la gelak..hahaha~
smpai ecah pon pandang ktorg..
rupanya nama dia dlm mandarin ter pronounce wall e
tp maybe ejaan die wa E..or wal yi..or pape yg sewaktu dgnnya la..haha~
nm dia stau aku nori..or nuri cmtu la..
tp maybe gak ktorg slh dgr..hihi sowi la klu tlinga slh dgr kan..huhu~
but aku yakin, mst maksud nama dia baik gak..
wall E...cutenyeeeeee.....

n pas abes klas, ktorg g tgk nm ktorg lak..
dayah da tau nama dia..cm nama dia skolah cne dlu... xi da ya
fie lak jadi zha fei na..tp fei tu cm rumput n na tu cm ellegant...
farah jd pe ntah nm dia..sowi ek aku x ingt..hihi
n yg plg best tu nama ecah,..sama ja.. ai sha..lbey kurang maksud nm fiera gak...

n nama aku lak.. zhe di..
zhe tu mcm flower buds la..n di tu cm elegant n philosophy type..haha~

tp yg best tu, suma2 nama pon cm ada unsur flora..
seb baik bkn fauna..haha~

n dayah g miting dgn eager nye cte kat shazz psl wall E...
n shazz lak gtau de dak umah die nama nuri..
so aku rs pasni derang akn stat pggil die wall E...hehehe~

nway, xie xie lao shi~
wan an~
eh salah, selamat malam cikgu (versi upin & ipin k~) =p

=)

4 comments:

eira eixora said...

waaa bestnye

tau tak nama saya maksud dia apa =)

ZirCon gurL said...

hehe
sy pon xtau la anis..
tu cikgu tu kac.hihi

xi da ya said...

nsb baik x je ti = jeti
heheheh~

ZirCon gurL said...

haha~
je ti ade ke maksud?
ish2, zhe di da ok..hihi