Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, September 20, 2008

i was stunned

salam...

its FRIDAY???
dat was d 1st word came out when i woke up dis morning..
wut a tiring week..huh~
didnt feel the time pass so fast..a lot of things to do..
a lot of things to tink..
a lot of stuffs going on..huh~
('adik, jgn ngeluh..ujian'..terngiang2 pesan mak ayh..)
from d list b4, i can get rid 2 things: environment presentation n environment assignments..
thanx GOD for that..

i dont tink I felt tired for those other stuffs..i mean FINAL YEAR PRESSURE (FYP) ni..
but there was sumting in my mind dat really make me in 'disturbia'!!huh
i was stunned..huhu dunno wut to do..
really in painful..sadness..frustrated..argh...xtau pe lg word le DEFINE me lately..huhu
but alhamdulillah..i managed to settle everything i wish..
i managed to make thing clearer..
n now I feel gud enuf..
thanx GOD.. i LOVE U so much..thanx sgt2...

n at last i could fell asleep this evening..
d best sleep i tink..hihi (4 dis tiring week ni la..)
then around 6, apy called..ajk buke sme..
u noe where?ipow..its 6 o'clock ok..
kelam kabut bgn mnd n solat..
so by 6.30 we managed to leave utp n gi johny's..
gi 2 kete..kete apy n faid..
gi nek kete apy, blk ngn faid lak.hihi
dlm kete buke mkn kueh n air mgga..thanx ijat blanje..
len kali 'BOLE JUGE' blanje lg..hihi
smpai ipow solat n gi mkn..
n sempat window soping jap..

then ktorg gerak gi gerbang since aku, dayah n faid never been there..
actly tmpt tu agak scary bg aku..tu aku xgi ngn rumet last week..
dgn adanya lg 4 mamat ni, ktorg rs secure sket..
thanx korang~

after that, gi dataran lak..
de org tringin char kuey tiaw..
tp aku mnum je..
knyang banget da kot
rs sket la char kuey tiaw kt faid tu..tp xla sedap..huhu
then balik singgah mcd lak..
cz aku tringin sgt2 sundae coklat.. =)

overall, aku rs release sgt 2day..
rs lega..rs tenang..rs epi...
thanx sgt Ya Allah brikan aku ni suma..

mlm ni mlm ke-20 Ramadhan..
jz 10 nite to go..
tp sempat ke aku abeskn lg 3 juzu' ni..huhu
aku hrp aku smpat..
aku hrp aku sempat laksanakan apa yg aku xwat lg..
aku hrp aku sempat laksanakan pe yg aku t'tggal..
smoga aku trus dlm jagaanNya..
aku redha dgn ujianMu Ya Allah..
sesungguhnya Engkau brikan ujian mengikut kemampuan hambaMu kn..
aku redha..smoga aku mnjd lebih kuat menghadapi ni suma..
smoga aku berada di kalangan hmba yg dirahmati Mu..


saat ini, waktu ini, hari ini, mggu ini, ketika ini..
dis song really resembles me..myself..n I..


Tuhan, ku harapkan Kepada-Mu,
keampunan
Keredhaan,
kasih sayang
Kehidupan terpelihara
Hati yang dahaga

Mengharapkan sinar cinta

Nur kasih-Mu yang sejati
Bahagia kekal abadi
Tapi Engkau pun tahu

Onak dan duri pada dunia-Mu

Engkau ciptakan pagar rintangan

Harga cinta-Mu jiwa ku korban

Tuntun langkahku ini

Tunjukkan jalan yang
Kau redhai

Jangan biarkan hamba terkorban

Dengan dunia

Selamatkan dengan rahmat-Mu

Nama-Mu biar dalam hatiku

Menanti hari di pertemuan yang abadi

2 comments:

hafizuddin said...

anda menghuha rupenyer ~ ~

ZirCon gurL said...

bukan saya, tp kita..
hehu~