Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, September 11, 2008

11th

salam... =)

sedar x sedar 2day dah 11th of ramadhan..
tp aku rs xbyk pon ibadah yg dah terlaksana..adei~
antara fadhilat pertengahan bulan ni ialah pengampunan drNya..
so jum2 kita go 4 it..

tp dgn keadaan kaki ku skrg, agak susah aku nk menunaikan solat dgn sempurna..
especially ble duduk antr 2 sujud...
kna tindih kaki lak..ades..
tp xpa, it become better..i hope dpt heal b4 raya~
wee~

n 2day ntah napa lak aku rs letey cket..
maybe da klas ptg kot..
sbb pg td xbgn gi klas MS pagi..
so terpaksa gi slot tgh ari..
konon xtdo lps subuh smangat la nk g klas..at last tertdo gak..huhu *sigh*
n ari yg pns, wt rs letey maybe..
n maybe dok pk sumting yg xbrapa nk settle
tp aku rs da settle..xpala, aku layan ja..
i jz follow d flow..
xpa, tu suma kan dugaan tok melimpahkan pahala..
smoga aku trus bersbr..



tp now aku nk tunjuk sumting gak..
tba teringat..maybe aku tgh letey kot skang..

jeng jeng jeng.....






ni adalah makanan berbuka aku n rumet semalam..
cedapnye...hehe~

ats dr kiri: ayam goreng, tauhu goreng, sup sayur pucuk n carrot
bwh: cendawan goreng tepung.. (siyes aku suka gila yg ni!!!)
bwh lg: meja jepun aku..hehe
=)

i really hope dat i can do much better when i live on my own nnt..
especially when i hv to do it for sum1 dat gonna live with me..hehe~
(sape ye?aku pon xde jwpn lg..ngee =D)
n aku hrp org tu xkn komplen byk la psl mskn aku.
klu x, msk sndri la dia~
ahaks~

p/s: rumet, kte kna cbe resipi2 br nih..
practice make perfect kan..
kata nk msk utk 'seseorg' nnt..hehe~

5 comments:

Anonymous said...

saya suka meja jepun tu...hehe..
cumil~

ZirCon gurL said...

meja je panda suke?
hehe~

xi da ya said...

sdp cndwn grg tepung,kite kene wat lg.hehe~
musti2,nnt kene msk tuk bakal suami.wee~

ShafliZzoE_Se7eN said...

hehee...
meja tu mesti ada p for Panda kan?
hehehehe

ZirCon gurL said...

dayah: msti la sedap, 1st tym tu try..hihi

ijan: P die tok pengguin..huu nnt cr P 4 panda k?hihi