Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, November 7, 2008

plss come back...

salam... =)

di kala kebosanan...
ku rela menaip dari membaca dan menghafal..
lalu aku ingin menaip..

back to 1 year ago..

dlu kalau study week, aku n rumet mesti bgn awl
plg lewat 8 am
aku rs tu la time plg skema cz kami le bgn seawal tu
even aku tau, ada antr korang yang biasa awl bgn dari waktu tu, tp tu adalah waktu plg gempak aku n rumet le bangun
so klu korang mmg biasa bgn awl, aku tabik springgg la tok korang!!
cz aku n rumet mmg ssh
especially sem ni..urgh..

dlu tdo mesti awl..at least kol 12..sbb nk bgn awl kan
dah la bgn awl, then laptop x on smpai tgh ari!
kononnye nk fokus study dgn printed notes ktorg!!
gle le idop ms tu..if we could repeat all those time.. =p

tp sem ni, sumanya berubah
semuanya laen dr dulu..berubah sama skali!
bgn2 mst on laptop..cz xda 1 pon notes yg kami print
aiigooo, wegure..

*senyum sendiri*


ditambah dgn study week yg diganggu, mood utk study pon dah xda lg
kemalasan masih menebal
especially bila petang dan malam menjelma
susah lak nak tido awal

mood ooo mood..
mana pegi mood ni...
MOOD...
plss come back to us..
plishhh~

2 comments:

Unknown said...

haha same lah aku pun...

anyways, all the best!

dzeti, aku tag ko hee :D

ZirCon gurL said...

hehe aku tau...
nnt aku wat ek tag tu..
aku maleh lg ni nk ber blog.
xsmpai seru lg..huhu

tggu aku balik..hehe