Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, November 13, 2008

masih belum bersedia

salam... =)

dah lama aku x menyinggah page sendiri utk berblogging
apetah lg page org lain kan..
bukan aku xmau, tp korang dah cukup memahami situasi internet di utp kala exam ni..

maybe suma tu ada hikmah..
yela, dah exam, jgn cbuk2 nk bc blog, tp kna bc notes..
urgh..

*actly, its not a good reason k utp*

skang aku rs sedikit relieve bila 3 paper yg menghafal sudah lepas
walaupon 3 hari berderet, tp tu suma sudah lepas..aku xperlu pikir lg kn
tinggal lg satu paper menghafal dan satu paper bahasa
n masa ni internet kelihatan baik flow nya..
bagus2, at least aku le tgk apa update teman2 ku..

n bila aku meneliti dr satu blog ke satu blog, aku dah di-tag
tp maaf ye kawan2, aku masih belum bersedia utk mereply..
bkn aku xnak tau..
tp sbb internet xde la heal btol2 lg..
nk tinggalkan komen pon kna refresh..aiigooo
so aku akan reply sumanya bila aku balik..
aku balik ahad ni..so tggu ye? =)

tq to alin, wani and harith yg tag aku..
bila dah sampai seru, n sampai di umah, akan ku reply~~~~
n beberapa update akan ku lampirkan nnt
=)

0 comments: