Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, January 1, 2009

holiday~

salam... =)

cuti semester..nampaknya dah hampir ke penghujungnya
tp this time aku rasa lama plak aku bercuti..
maybe aktiviti x banyak kot..
so apa yang aku dah wat cuti ni?
=)

aritu aku ada ikot my sis ke family day MARDi..
wat dekat Desa Water Park..
ni la 1st tym i got there
thanx kakcik~
sesampai di Desa Water Park

bergambar b4 terjun

melatih Alesya mengayuh

ariff n ameerul bersuka ria

kejaku mmg menjaga budak2 la bila cuti.. =p

alesya yang epi after berendam seharian

mummy n daddy alesya dalam acara berpasangan

aku dapat team ijauuuuuu


and last christmas aku ke kuantan..
taun ni cuti2 kat kuantan lak..
cz kakak sulung ku berjaya book banglo TNB utk kami menetap
since dpt banglo tu kat kuantan, ctu lah tempat dituju~
sume gi except ayah..cz ayah kata byk sgt kenduri..huhu

khamis (25 Dec 2008)
jam 3 petang: tiba di Kuantan check in

one of d room inside the banglo

master bedroom

living hall

dapur

halaman rumah

ada playground gak

muhd adib

Jam 9 malam : dinner

waiting for ikan bakar

pilih2

me with alesya n aqiel

actually, xla sedap sgt ikan bakar kt ctu..
maybe x kena dgn citarasa kitaorg kot..huhu
agak keciwa la..huhu

JUmaat (26 Dec 2008)
Jam 7.30 pagi: Berjogging


neighborhood: kediaman setiausaha kerajaan negeri Pahang
kawasan banglo tu macam kawasan elite
so banyak la rumah yang besar2 n cantik kepunyaan orang kenamaan negeri Pahang

tasik ni...kotor..huhu

aqiel yang penat bejogging

pantai Teluk Chempedak


ombak besar..so xle mandi2 kt Teluk Chempedak ni
*frustrated*

Jam 9 pagi: melawat mini zoo

babun ke monyet ntah..aku pon x reti nk bezakan..hehe

hye, i'm Burung Botak =)

sila teka apa ini???
saya python la

hello, i'm Mr. Weaver..
plss ambilkan kepala ayam tu...
sy lapar...huhu

~berbuai bersama~

Jam 11 pagi : tiba di Pantai Cherating

berehat + mkn angin Pantai Cherating

~kaknyang n me~

Sabtu (27 Dec 2008)
Jam 11 pagi: check out n melawat Teluk Chempedak

jualan di Teluk Chempedak
mencuba barang jualan..tp x beli pon..hehe

nak beli x beli..nak beli x beli..
hand made.. handy beads
everybody say cheese~~~
kakak n abang zam with alesya n adib
abang n his family
kakcik n her family
kitaorang yang belum berfamily
*pinjam baby orang lain la =p *

Jam 12.30 tgh hari: singgah lunch di kedai semasa on d way balik
tp lunch x mkn nasi pon..
ni la juadah kami:

otak2 ni xla sedap sgt.. tp satar kat cni mmg best!
sorry no pic for satar..
sedap sgt smpai licin, x sempat nk amek gambar
kopok lekor ni siyes sedap!!
singgah solat n rehat jap kat R&R Genting Sempah
(if i'm not mistaken la nama R&R ni)
tarra~~
ada souvenir ni..
utk sapa???

mestila aku nye..hehe

cuti yang best!
jum cuti2 Malaysia lagi~~~ =)

5 comments:

xi da ya said...

souvenir tuk aku mane.?hehe~
nway,alesya makin comel!

ZirCon gurL said...

actly souvenir aku pon kak pipah yg belikan..
haha~
aku x berkenan pape kt sane..
bkn mcm gi s'wak n sabah dlu.
tu byk nk beli..hihi
ok, nnt aku smpaikan kat alesya
plus more, she's more talkative!
like me..haha~

ShafliZzoE_Se7eN said...

sedihnya xde ijan dlm cite holiday ni...=(

ZirCon gurL said...

erk, lupe la..huhu
meh nk edie..

p/s: gi kuantan tu 1st day mkn nasik lemak..order kt mak ijan!
sedap gle!!!
so sape2 gi sane, better try! =)

ShafliZzoE_Se7eN said...

hehe..pndai ea amek ati.. =P