Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, January 10, 2009

penangan drama

salam...=)

ada antara kamu pernah terkena penangan drama?
or muvie??
atau cerita2 sewaktu dengannya?

kebanyakan antara kita mesti ada kan
xkisah la kes apa pon
cinta.. keluarga.. agama.. sukan..

n padaku pulak, aku sgt gemar menonton cerita korea
n skrg aku rs aku dh kena penangan dr drama2 tersebut
penangan cmna?

ouh, ni berkaitan makanan diaorg..
KOREAN BBQ
almost semua cite ada mkn ni..
n ni buat aku sgt teringin!!!

tp kebanyakan restaurant nye non-halal
=(

so ada sesiapa tau d mana KOREAN BBQ yang didapati halal???
kalau ada sile barikan alamatne ye..

i'm kind of craving for it!
=D

6 comments:

Nuriman said...

la masak sendiri jela, pastu mengaku kan je tu resipi korea hahaha

Husna said...

wahh~~ ade blog rupenye cik kak kte nehhh~hehehe:P

btw, i dun ave any idea 'bout korean bbq.. but juz wanna comment dat u rilly into 'penangan drama' coz..igt lg mase intern gaya 'fara cantikkk-spaQ' hahaha.

rindu laaa nk tgok zetty wat gaya fara cantikk tu :P

chicz said...

halo!

try seoul garden. korean bbq and steamboat restaurant. buffet style lah obviously.

kat plaza pantai ada. if naik lrt putra, just turun stesen kerinchi.

kat one utama pun ada.

or tempat2 lain... google je.

oh, and its halal! :)

ZirCon gurL said...

nuriman- nk msk sndri nnt kna pinjam dapur teppanyaki tu la, tlg pinjamkan ek?hehe

una- ha, kita dh lama tau una ada blog..hihi fara?tu kenangan spa Q 1..yg dua dah xda fara cantikkk..hihi

chicz- tq 4 d feedback..i'll try it on..hihi

nUrHiDaYaH said...

aku tringin nk mkn jjangjangmun tu..
yg mee tu.mcm sdp jeeerrr

ZirCon gurL said...

mee tu nmpk sdp ble derang mkn, tp ble x mkn aku nmpk cm x sdp la plak..hihi
xpe2,klu ade+halal, kte try!!!!
hihi