Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, January 12, 2009

finally..final

salam... =)

owh, aku dah berada di UTP yang indah lagi permai
inilah first tym aku balik awal ke UTP
i mean awal seminggu
aku tau ramai yang lebih awl, tp aku ttp rasa sedikit kagum dgn diri
kerna aku dah berjaya menahan diri untuk tidak merasa sedey dgn kepulangan sendiri
=D

masuknya dis coming semester, it will be my last semester in UTP, insyaAllah
actually, aku ada beberapa wishlist melawat beberapa kawasan yang aku nk highlight before keluar dr cni

antaranya:
1) Gua Tempurung
2) Lost world Tambun
3) Cameron (ni dah penah gi, tp nk gi ngn kwn2 lak)
4) Kuala Kangsar (ni utk mkn laksa n mlawat tempat buat labu sayung,hihi)
5) Zoo Taiping (ni pon nk gi lg, sejak ade night safari, xpnah gi lg..huhu)
6) Pangkor maybe

stakat ni tu je yg aku dpt pk..klu ada lg, aku akan tmbah nnt~
moga2 sume wish aku ni akan tercapai!
ayuh teman2, sape nk gi ajak2 la ye..
jgn ayam2 ayam lak..hehe~

=)

7 comments:

Nuriman Talib said...

la balik awal je pun, best pe balik awal, bebudak tade

ZirCon gurL said...

sbb xpnah balik awl jadi teruja cm ni!haha~

Unknown said...

wah rajinnya balik awal. hihi.

ha final semester ni lah peluang nak jalan-jalan dengan kawan-kawan kan. semoge kita ada banyak free time nak jalan-jalan :D

ZirCon gurL said...

btol tu alin..smoge banyak masa!wee~

xi da ya said...

jom jln2!
tp aku tringin nk g tmpt ikan bakar kt kedah tu..
yg ko kate murah tu.hehe..
jejom!

ZirCon gurL said...

mari2 suma ke kedah
aku bwk gi mkn ikan bakar sdp+murah
mkn ramai2 lg masyuk!!
moj yot!!

hafizuddin said...

knape yg post baru x leh komen ..