Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, December 14, 2008

aku memang malas on9 kalau di rumah..sebab....

salam... =)

ha dh lama aku x memblogging
aku mmg malas on9 kalau di umah

antara sebabnya aku suka tgk tv
aku mmg sangat suka tgk tv
so aku xkesah sgt nk on ke x..
tmbah2 my kaknyang dah beli tv baru utk umah
thanx sis!!!
even dia xda kat umah pon, dia blikan tv LCD baru..
actually tu hadiah utk my parent's anniversary
tp yg menggunakannya aku la..haha~
best2..
bertmbah la masa aku depan tv pasneh

or aku lg suka menonton cite2 yg aku dload
so skang aku nk truskan menonton cte korea dlm HD ku..
daa~

eh lupe lak, 1 more thing..mesti la aku suka tedo lg..haha~
nama pon dok umah
kenduri byk cuti2 neh
so xyah msk..gi kenduri je..hihi
org m'sia, kalau xde cuti skolah, xkawen kot ek..huhu

3 comments:

nUrHiDaYaH said...

wahhh!
kene dtg umah ko lg nih.
nk tgk rncngan di tv dgn tv baru.hee~
wish kan eppy anniversary tuk parent ko tau!

hafizuddin said...

ape kte ko tgk mubee ko tu kt LCD tu .. lg syokk

ZirCon gurL said...

dayah- mari2 dtg umahku~ mari menonton sepuas2 hati!!haha

apy- ala, DVD aku rosak, lgpon tu version lama, xde USB nk cucuk HD..huhu