Feeds RSS
Feeds RSS

Tuesday, April 13, 2010

bercerita tentang kawen

today i went out for lunch

with another RA.. n another 2 staffs..1st tym la kua ngn derang ni..

time makan ni la nk bercerita kan since aku pon xsempat nk borak2 sejak duk cni

n ms tu aku dpt tau yg salah sorg staff yg lunch sama tu kawen dr umo 23

means that umo aku tahun ni! so i was like...

"OMG!! bestnye kawen awal" n dia pon tersenyum sipu malu + sukeee~

suddenly dia tanya aku balik.." bila nk kawen zeti?"

n aku dengan slumbernya jawab... "2 tahun lagi insyaAllah.."

n 10 saat kemudian br aku sedar dgn apa yg aku jawab..

'gilakah aku..calon pon xde..yakin je nk kawen kan..'

*sigh*


p/s: mak ayah ja la tlg carikan utk adik ea..
gatal la lu z! =p
abeska blaja dlu..hihi


2 comments:

xi da ya said...

cmne pon,
aku dulu tau!
hehe..

ZirCon gurL said...

ok2..aku mesti menghormati kwn2 yg lebih tua.hehe
xkan langkah bendul..
save d best for d last.. =p
tp jgn lmbt sgt..kang aku lak x sabar..
haha~ gedix gle aku!!